Wednesday, December 21, 2011

SYUKRAN YA ALLAH

Ya Tuhan,...
Kau titiskan airmataku menjadi embun suram,...
Angin bayumu mejadi suam,..
Menghadirkan suasana yang muram,...
 Ya Tuhan,...
Kau kirimkan rindu yang menjadi kenangan yang kelam
Ku genggam biar menjadi anganan semalam,...

Ya Tuhan,...
Izinkan aku untuk cintanya yang suci itu,...
Izinkan aku untuk kasih sayang itu,...
Izinkan aku untuk kebahagiaan yang menyatu,...
Keizinan mu Ya Rahim sungguh membahagiakanku,...
Aku nikmati setiap saat hembusan nafas ku,...
Dan aku bersyukur untuk itu,...
Aku nikmati setiap saat degupan jantungku,...
Dan aku bersyukur juga untuk itu,..
Namun aku belum dikurniakan kasih sayang agar aku dapat merasai nikmat berkasih,...
Dan aku tetap jua merasa bersyukur kerana ia mengajar aku untuk menyayangiMu selalu...
 Dan untuk itu,aku redha setiap kebaikan yang KAU ciptakan buat aku...
Aku tetap akan bersyukur selama aku dihujani tangisan,...
Kerna tangisan itu nikmat,...
Kenikmatan bagi insan seperti aku....
TERIMA KASIH YA ALLAH....

No comments:

Post a Comment