Tuesday, December 27, 2011

YA RAHMAN YA RAHIM

Allah Ya Rahman ya Rahim,...
ALLAHU YA GHAFFAR YA NURUN QOLBIN...
Yang memeluk perasaan ketika aku memujimu,...
Yang mengasihi ketika aku dalam bait lafaz syukurmu,...

Ya Allah,...
Kau dengarkan lah kesyahduan yang ku alunkan buatmu,...
bait bicara menembus telus menusuk qalbuku,..
Aku didalam saat menjiwai cintamu yang aku dambakan,...
Setiap saat aku merasai keasyikan nafas kirimanmu,..
Indah bayu membuai perasaan nikmat kesyukuran,...

Ya Allah,...Ya Allah,..Ya Allah...
Janganlah hentikan tangisan kegembiraanku,...
Janganlah hentikan kesakitan yg hadir bersama nikmatmu,...
Janganlah jauhkan kasih sayangmu yang selalu setia menemani,...

Tiada lafaz yang dapat ku lembarkan selain kasih dan kecintaanku kepadamu,...
Terima kasih untuk rasa yg suam dan nyaman yang dikau kirimkan buatku kali ini,...aku rasa tenang sekali...
Menitis air mataku dalam membaitkan kata alunan yang indah ini...
Kuluahkan sepenuh jiwa ragaku...seluruh hidupku..
Hanya milikmu Ya Karim...

Syukur,...aku terjaga dari tidur yang membuai mimpi,...
Tersedar dari keasyikan dan kehinaan,...
Bersama kiriman pandangan ayahdu yang takjub...
Mengalirlah titisan air mata kesedaran,..keinsafan...
Ya nurun Qolbin,....:')

No comments:

Post a Comment