Wednesday, December 28, 2011

IZINKAN KASIHMU UNTUKKU

Ya Tuhan,..
Aku pasrah cinta yang kau kirimkan di dunia ini,..
Aku pasrah ia bukanlah milikku selamanya,...
Aku pasrah hatiku di tutup untuk cinta hamba ciptaan,..

Aku akur kurniaanmu hidup tanpa kebahagiaan,..
Aku akur kesakitan yang menjelaskan semuanya,..
Aku akur keindahan itu hanyalah sementara,..

Ya Tuhan,..
Hatiku ini milikmu,..
Terimalah jiwa dan ragaku...
Akan kepasrahan,serta keakuran,...
Pimpinkan langkahku ditemani indahnya perhatianmu,...
Sungguh aku lemah tiada daya tanpa kekuatan yang di sematkan,..
Setiakanlah aku bersama kewujudan kasihmu...

Ya Tuhan,..
Izinkan aku merasai cinta di kejauhan,...
Kusambut penuh walau kepayahan,..
Keranamu ku mendambakan bahgia,...
Walau hidup ini hanyalah sementara...
Untuk sekian kali nya,..izinkanlah aku,..
Andai tidak disini,..terimalah aku disana,....

No comments:

Post a Comment