Wednesday, December 28, 2011

WARKAH BUAT LELAKI ITU

Kehadiran lelaki ini yang memerhatikan aku lewat tulisan menghadirkan rasa perasaan ingin tahunya tentang aku,...
Dia yang selalu melihat aku didalam diam sambil perhatikan nukilanku yang menarik minatnya medalami maksud,..
Wujud perasaan gelora dihati yang mendebarkan,...
Salamnya diberi,namun dijawab sambil lepa.Tidak terlintas bahawa lelaki itulah bakal bertakhta di hati suatu hari nanti.Aku mengendahkannya.Namun dia tetap dengan perasaannya menjiwai aku didalam diamnya.Aku melihat bayang dirinya yang selalu mengekoriku kemana saja aku pergi,...
~~~~~~~~~~~(~~@
 
 
Sekian lama lelaki itu setia memerhati,akhirnya dengan keberaniannya dia memunculkan diri dan melamar untuk memiliki hati yang kesepian ini.Lelaki ini,...adalah belahan hati yang dipisahkan tuhan agar aku mencarinya.Aku terkaku tanpa kata yang terbias.Aku akui dan yakin lelaki ini adalah cinta sejati aku yang tuhan kirimkan buatku.
~~~~~~~~~(~~@
 
 
Kini lelaki ini adalah pasangan hidupku yg selalu setia menemaniku disisi.Aku amat menyayanginya.Seluruh hatiku untuknya..
Lelaki ini sungguh membahagiakan aku dalam sayangnya,..
Melindung penuh perasaan kasih,..
Lelaki ini yang ku panggil abang sayang .,..adalah sebuah kenangan yang mewujudkan keabadian dalam hubungan,..
~~~~~~~~~~(~~@
 
 
Abang,...
Ingatlah coretan ringkas penceritaan kita ditemukan didunia ini,...
Kasih sayang yang Tuhan pinjamkan agar kita merasai cinta yang sejati,...
Hargailah pertemuan dan hubungan ini,...
Warkah ini menjadi saksi kasih sayang kita,...
Moga ia akan selalu didalam genggaman hati kita..
Selamanya.....

No comments:

Post a Comment