Wednesday, December 28, 2011

AIRMATA INI

wahai airmata,...
Maafkan aku kerna di kehidupan ini aku memerlukanmu...
Setia selalu memanggilmu agar memujuk hati yang berdarah ini,..

Wahai airmata,..
Didalam kesedihanku kau begitu memahami,..
Menjiwai aku sepenuh perasaanmu,..
Mengalirnya dikau menenangkan kekusutan,..
Kehadiranmu sungguh beerti pada hati,jiwa dan perasaan ini...

Dalam bergolak segalanya bagai badai yg merombak terjah,..
Kau selalu menemani disisi,..
Mengalirmu membawa kasih sayang dikau pada perasaan ini,..
Kehadiran yang meyakinkan,..hadir kekuatan yang dikau satukan bersama ketenangan...

Terima kasih diatas kehadiranmu,..
Diatas sokongan mu,..
Aku amat memerlukanmu dikala aku sedang bersedih...maafkan aku menjadikan dikau tempatku memujuk hatiku,...kasihkan aku wahai airmata..kita kan selalu bersatu bersama kenangan yang berlalu....selamanya...

No comments:

Post a Comment