Tuesday, December 27, 2011

MENCINTAI ANTARANYA

Kau sungguh mencintai aku seadanya,..
Tapi aku mahu kau mencintai Allah sepenuh jiwa dan raga,..
Lebih dari kau mencintaiku,...

Kau sungguh mengambil berat tentangku selalunya,..
Tapi aku ingin kau lebih kisahkan tentang keindahan tuhan dan kurnianya,...
Lebih dari kau kisahkan aku,...

Aku mahu kau mencintai aku kerana Allah,..
Kerana aku ingin mahu kau tahu cinta yang hadirnya itu adalah
kurniaan darinya,...
Dan aku ingin kau merasai  kasih sayangnya Allah yang menyayangimu lebih dari segalanya,...
Dan ketika kau sedang merasainya,..
Jangan pernah berhenti dari menunaikan perintah Allah tanda kasihmu padaNYA juga,...
Kehilangan aku tidak akan menjadi sesakit kehilangan cinta Allah yg 
hakiki,...
Makanya kumohon padamu wahai sang pecinta,..
Kasihkanlah Allah terdahulu sebelum kau kasihkan aku,..
Semoga kan tersedia tempat untukmu disyurga nanti,...
Aminnn....

No comments:

Post a Comment