Tuesday, December 27, 2011

ALHAMDULILLAH

Ya Tuhanku Ya Allah,...
Izinkan aku memujimu,..dengan setiap zikir melalui nafasku,...
Izinkan aku merasa nikmatmu yang sejati,...
Membawa aku menuju cahaya mu,...
Membawaku menuju sirah ke abadian dalam menjunjung keagunganmu,..
Menjunjung keindahan kenikmatan merasai,...
Melafaz memuji penuh keindahan asma mu....
Mendengarkan alunan tangisan mengEsakan drjah mu,...

Ya Allah,..
Jatuhnya aku bersujud diatas hamparan sejadah,..
Aku mengabdikan diri kerana kasih ku menyatakan cinta,...
Ayukur aku akan kurniaan nikmatmu...
Kirimkan aku dengan tangisan demi tangisan...
Indahnya rasa itu...
yang membuatku selalu memuji mu,...
Didalam tidurku,...
Didalam sujudku,..
Didalam nafasku,beriringan.. zikrullah yg abadi...
didalam hati,..
Menghiasi sanubari jiwa dan raga,..
SYUKRAN YA ALLAH...SYUKRAN....

No comments:

Post a Comment