Wednesday, December 7, 2011

BIARKAN AKU MENANGISI...


Lihatlah airmata yang berlinangan ini,...
ia adalah untuk Tuhanku yang hakiki,...
untuk kesedihan yang aku ingin berkongsi dengannya kali ini,...
tuhan lebih mengerti dan memahami apa yang aku rasakan sekian kali,...


Mujurlah tuhan memberi aku teman-teman yang senantiasa berdiri disisi,...
Kerna setiap sokongan dari sahabat itu adalah gerakan dari Allah yang menyayangi,...
Allah mahu aku merasai kedamaian disamping teman yang setia menggembirakan dan membahagiakan hati,...


Airmata ini tidak mampu untukku membendungkan lagi,...
ia mengharukan aku ketika aku di ceriakan dengan ungkapan yang mencuit hati,..
namun air mata ini tak mampu tuk ku tertahankan lagi,...
ia terus mengalir lebih deras lagi,...


janganlah minta aku menghentikannya sekarang ini,...
kerana aku ingin terus meluahkan rasa yang menyakitkan ini,...
ia akan membuatkan aku lebih mendamaikan hati,...
agar ia boleh terus selamanya pergi,...
dari sisi,...

No comments:

Post a Comment